ساخت ۷ هزار مدرسه در دوره رئیس جمهور شهید ابتکار جالب قاضی جنایی برای انتقال جسدی که دفن شده بود قتل دلخراش پسر جوان با قیچی آرایشگری معدوم سازی بیش از ۵ هزار قلیان در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد کشف ۴۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال شمش طلا در هنگ مرزی تایباد (۶ خرداد ۱۴۰۳) نشت گاز و انفجار منزل مسکونی ۲ مصدوم بر جای گذاشت+تصاویر تیراندازی در کازرون ۵ مجروح برجای گذاشت (۶ خرداد ۱۴۰۳) دستگیری ۲ مامور قلابی توسط پلیس مشهد دلایل احساس سردی پا در فصل‌های گرم سال چیست؟ پلمب کارگاه آب‌میوه تقلبی | مردم به کد ده‌رقمی استاندارد توجه کنند کشف محموله ۴۱ کیلوگرمی موادمخدر در شهرستان رشتخوار راهنمای جامع رزرو هتل‌های و هتل‌آپارتمان در مشهد بیماران دیابتی عسل مصرف کنند جان‌باختن ۶۱ نفر بر اثر حوادث جوی از ابتدای سال ۱۴۰۳ جویدن ناخن یک اختلال وسواسی است که باید درمان شود مدیرکل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی تغییر کرد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۶ خرداد ۱۴۰۳) | هوای خراسان رضوی تابستانی می‌شود دستگیری ۳ سارق بعد از دستبرد میلیاردی به شرکت ساخت‌وساز مسکن ملی در مشهد + عکس بانوی مرگ مغزی در مشهد به ۴ بیمار زندگی دوباره بخشید (۶ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آغاز محدودیت‌های ترافیکی عید فطر از فردا ۲۱ اردیبهشت در کشور

  • کد خبر: ۶۶۷۲۴
  • ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
  • ۱
آغاز محدودیت‌های ترافیکی عید فطر از فردا ۲۱ اردیبهشت در کشور
بنابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغیه وزارت کشور از ساعت ۱۴ روز سه شنبه مورخ ۲۱ اردیبهشت تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت محدودیت سفر در سراسر کشور و در بین تمامی شهر‌ها اعمال می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به موضوع محدودیت سفر در تعطیلات عید سعید فطر اشاره و اظهار داشت: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغیه وزارت کشور از ساعت ۱۴ روز سه شنبه مورخ ۲۱ اردیبهشت تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت محدودیت سفر در سراسر کشور و در بین تمامی شهر‌ها اعمال می‌شود.

وی با تشکر از همکاری و همراهی مردم عزیز در اجرای طرح‌های محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی و عمل به مصوبات اعلامی ستاد ملی مقابله با کرونا درخواست کرد: هموطنان در این ایام نیز به مقررات ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا توجه داشته و از هرگونه سفر پرهیز کنند تا شاهد شکست زنجیره انتقال و شیوع این بیماری باشیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در این مدت کنترل تردد‌ها به صورت هوشمند و با استفاده از دوربین‌های ثبت تخلف و همچنین تیم‌های استقراری پلیس صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی محدودیت‌ها به هموطنان صورت گرفته و در جاده‌ها نیز همکاران پلیس تذکر و توصیه مبنی بر پرهیز از سفر را مجددا به رانندگان اعلام می‌کنند خاطرنشان کرد: ماموران پلیس در صورت عدم تمکین به مقررات به ناچار نسبت به اعمال قانون در شهر‌های گروه قرمز مبلغ یک میلیون تومان و شهر‌های گروه نارنجی و زرد مبلغ پانصدهزارتومان اقدام می‌کنند.

وی گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی کالا، بار و مسافر و وانت بار‌هایی که در امر جابجایی بار فعالیت دارند از این محدودیت مستثنی هستند.

منبع:فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
0
0
یکی محل کارش بیرون شهره مجبوره باماشینش بره بعضیها هم بخاطرکرونا باماشینشون میرن اژن بی انصافیه مردموازکاروزندگی بندازین کسایی که بخان این وروانوربرن داریم میبینیم مهمون دارن ومیرن فقط این وسط کساژی که کاردارن میسوزن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->